Германската% 100 постоянна дума за запаметяване, запаметявайки стотици немски думи

> Форуми > Активно обучение и немски методи за запаметяване на думи > Германската% 100 постоянна дума за запаметяване, запаметявайки стотици немски думи

ДОБРЕ ДОШЛИ ВЪВ ФОРУМИТЕ НА ALMANCAX. МОЖЕТЕ ДА НАМЕРИТЕ ЦЯЛАТА ИНФОРМАЦИЯ, КОЯТО ТЪРСИТЕ ЗА ГЕРМАНИЯ И НЕМСКИ ЕЗИК В НАШИТЕ ФОРУМИ.
    strongmist е
    участник

    Здравейте приятели
    Накратко исках да споделя метода, който мислех и прилагах сам и постигнах 100% успех.
    Казват, че езикът е забравен, но по някаква причина хората не питат защо майчиният език не е забравен.:)
    Има два вида памет при хората, непрекъснато, но непрекъснато, краткосрочно и дългосрочно, дългосрочно запаметяване преминава отново.
    На първо място, аз съм човек, който се явява на изпит А1 и планира да започне живот със семейно събиране в Германия, аз съм инженер по храните, спечелих 15 точки преди 89 дни, но предишният изпит беше 54 поради липсата ми на речник.
    Както и да е, същността на работата е всеки ден да намираме 14 думи (съответно от книги А1 А2 В1) и да ги пишем редовно от едната страна на нашата тетрадка и да ги пишем на гърба на тетрадката, където думата няма значение, и да повтаряме едни и същи думи всеки ден, без да гледаме значението. Ще бъде създаден речник от думи.
    Сега имам повече от 1000 лексики и дори не мисля за значението на думите, които повтарям и е много лесно да се повтори ... и разбира се това се отразява в говорене с по-малко от половин граматика, дори слушане и писане ..
    Повярвайте ми, в рамките на 2 години, с половин час на ден, контейнер от 10000 думи ще ви отвори много врати за езика и други области от живота ви. Не мислете как да повтаряте 10000 думи всеки ден, наистина имате скорост, че ще бъдете изненадани, когато знаете, че много думи ..
    Все още продължавам .. Надявам се, че мога да дам идея.
    Успех с

    Слвия
    участник