Строителство

ДОБРЕ ДОШЛИ ВЪВ ФОРУМИТЕ НА ALMANCAX. МОЖЕТЕ ДА НАМЕРИТЕ ЦЯЛАТА ИНФОРМАЦИЯ, КОЯТО ТЪРСИТЕ ЗА ГЕРМАНИЯ И НЕМСКИ ЕЗИК В НАШИТЕ ФОРУМИ.
    сомнамбул
    участник

    Здравейте, отивам в Германия със събиране на семейството. Аз съм строителен инженер с 4 години опит. Не говоря немски, как да си намеря работа веднага след като напусна? За колко месеца-години нещо се връща в релси?

    Здравейте, отивам в Германия със събиране на семейството. Аз съм строителен инженер с 4 години опит. Не говоря немски, как да си намеря работа веднага след като напусна? За колко месеца-години нещо се връща в релси?

    Здравейте,

    На първо място, когато дойдете тук със събиране на семейството с немски език на ниво A1, задължителният интеграционен и езиков курс, който трябва да отидете, отнема 6 месеца. Но, разбира се, този курс не се отваря така, както сте дошли. Има хора, които чакат отварянето на този курс след 5 месеца или 2 месеца. Бог знае колко дълго можеш да чакаш заради Корона. Не казвам това, за да обезкуражавам ентусиазма ви, не разбирайте това погрешно. Ако нямате английски, не е възможно да работите като инженер, без да имате поне ниво В2 немски език. От къде знаеш? Имаше по-голям брат, който години наред работеше като инженер в курса по интеграция. Той също дойде в Германия с работата на жена си (съпругата му също беше инженер) със синя карта.

    yenicerixnumx
    участник

    Здравейте, отивам в Германия със събиране на семейството. Аз съм строителен инженер с 4 години опит. Не говоря немски, как да си намеря работа веднага след като напусна? За колко месеца-години нещо се връща в релси?

    Строителството е една от най-търсените професии в Германия. За това първо трябва да предоставите еквивалентност.
    Можете да изясните ситуацията си, като използвате този сайт:  https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/tr/index.php